ANUNȚ pentru ocuparea funcției de Administrator al Întreprinderii Municipale „Servcom Căinari”
Perioada de depunere a documentelor pentru participarea la concurs: 17.02.2025 – 20.03.2025, ora 16:00.
Locul depunerii documentelor:
Documentele de participare la concurs pentru ocuparea funcției de administrator al Î.M. „Servcom Căinari”, vor fi depuse la secretarul comisiei de concurs , în incinta primăriei, biroul nr.3.
Dosarul poate fi depus în intervalul orelor 08:00 -16:00, în zilele de luni – vineri, cu excepția zilelor de sărbătoare/nelucrătoare.
Cerințe față de candidați:
Candidatul la postul de Administrator va întruni următoarele cerințe:
- a) cunoaște limba română;
- b) deține studii superioare;
- c) a activat în funcții de conducere cel puțin 3 ani;
- d) nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- e) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
- f) nu este condamnată, prin hotărâre definitivă și irevocabilă a instanței de judecată, pentru infracțiuni de corupție, care cade sub incompatibilitățile și restricțiile prevăzute la art.16-21 din Legea133/2016 privind declararea averii şi a intereselor personale.
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
1) scrisoarea de motivare și viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a Întreprinderii;
2) curriculum vitae (CV);
3) copia buletinului de identitate;
4) copia diplomei de studii;
5) cazierul judiciar sau declaraţie pe proprie răspundere;
6) copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecționare/specialitate.
Informații suplimentare la nr.de telefon – 024333346 ; 024332236





